Αρχική Σελίδα Volleyplanet.gr

Ios Masters 2026: Πρώτο χρυσό για Καλιόζη, Καρύκα σε τουρνουά Masters

Ios Masters 2026: Πρώτο χρυσό για Καλιόζη, Καρύκα σε τουρνουά Masters

Το πρώτο χρυσό μετάλλιο της καριέρας τους σε τουρνουά Masters κατέκτησαν στην Ίο οι Αντώνης Καρύκας και Δημήτρης Καλιόζης. Το ελληνικό δίδυμο ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ios Masters 2026, επικρατώντας στον τελικό των Αργεντινών Σάλεμα και Σάντσερ με 2-1 σετ (16-21, 26-24, 15-10).

Οι παράγοντες στη Volleyleague γυναικών θέλουν, λέει, επαγγελματικό το βόλεϊ γυναικών. Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι…

ΔΙΕΘΝΗ
26/06/2026

Στο πένθος το διεθνές βόλεϊ για το θάνατο του Αργεντίνου πρώην τεχνικού του Ολυμπιακού, Ντανιέλ Καστελάνι

Το θάνατο του Αργεντίνου τεχνικού Ντανιέλ Καστελάνι, ενός από τους κορυφαίους προπονητές του αθλήματος και γνώριμο στο ελληνικό κοινό από την παλιότερη...