DARK ROOM

Μια Bολεϊμπολίστρια στον κόσμο της «Barbie» (fot-vid)!

Μια Bολεϊμπολίστρια στον κόσμο της «Barbie» (fot-vid)!

Μπορεί η Ρωσίδα, πρώην άσος της Primorochka, Αλίσια Μάνιονοκ με το «κουκλίστικο» παρουσιαστικό της να έχει κερδίσει τον άτυπο τίτλο της «Barbie» του βόλεϊ, ωστόσο εδώ και μία εβδομάδα , το άθλημά μας απέκτησε για πρώτη φορά στα 60 χρόνια ζωής της δημοφιλούς κούκλας της Mattel τη δική του εκπρόσωπο.

barbie_volley

Συγκεκριμένα στη νέα συλλογή της Barbie, “Women Who Inspire”, φιγουράρει μία βολεϊμπολίστρια με τα χαρακτηριστικά της Κινέζας Ολυμπιονίκη, Hui Ruoqi. Η πρώην αρχηγός της Κίνας, που πρόσφατα έπειτα από μία ένδοξη καριέρα με τίτλους, διακρίσεις, τραυματιασμούς αλλά και μια καρδιοχειρουργική επέμβαση είναι μία από τις 17 κούκλες που κυκλοφόρησαν ανήμερα της “Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας” και αναπαριστούν αληθινές γυναίκες, που μπορούν να αποτελέσουν σωστά μοντέλα και πρότυπα για τα νεαρά κορίτσια.

barbie-role-models-1

H νέα… Dream Team των «Barbie’s” αποτελείται από 14 σύγχρονες προσωπικότητες και τρεις σπουδαίες γυναίκες του παρελθόντος που έχουν γράψει ιστορία όπως:

Η Patty Jenkins, σκηνοθέτης της Wonder Woman (ΗΠΑ)

Η Chloe Kim, η νεώτερη γυναίκα για να κερδίσει ένα ολυμπιακό μετάλλιο για το snowboarding (ΗΠΑ)

Η Bindi Irwin, καλλιτέχνης (Αυστραλία)

Η Nicola Adams, η πρώτη γυναίκα που κέρδισε τίτλο Ολυμπιακής πυγμαχίας (Ηνωμένο Βασίλειο)

Η Leyla Piedayesh, σχεδιάστιρα πλεκτών (Γερμανία)

Η Yuan Yuan Tan, πρώτη μπαλαρίνα του Μπαλέτου του Σαν Φρανσίσκο (Κίνα)

Η Xiaotong Guan, ηθοποιός (Κίνα)

Η Martyna Wojciechowska, δημοσιογράφος και εξερευνητής (Πολωνία)

Η Sara Gama πρωταθλητής ποδοσφαίρου (Ιταλία)

Η Hélène Darroze, βραβευμένη σεφ  (Γαλλία)

Η Hui Ruoqi, Ολυμπιονίκης του βόλεϊ (Κίνα)

Η Nicola Adams, πρωταθλητής πυγμαχίας (Ηνωμένο Βασίλειο)

Η Frida Kahlo, καλλιτέχνης (Μεξικό)

Η Amelia Earhart, πρωτοπόρος της αεροπορίας (ΗΠΑ)

Η Katherine Johnson, μαθηματικός και φυσικός της NASA (ΗΠΑ)

HI_RUOQI_BARBIE

Να σημειωθεί πως εκτός από την Ηi Ruoqi δύο ακόμη από τις νέες κούκλες αποτελούν δημοφιλή ονόματα στα σπίτια της Κίνας, δείχνοντας έτσι τη ‘στρατηγική” της Mattel για ένα νέα άνοιγμα προς την κινεζική αγορά, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια να την κατακτήσει στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

barbie-shero-2018-chinese

Δείτε το σχετικό βίντεο