ΤΑΠ ΠΑΟΚ: «Συγγνώμη για την ταλαιπωρία»
23/04/2016 06:30
Ένα πρόβλημα με την κακή ποιότητα ελαχίστων εισιτηρίων στη δεύτερη αναμέτρηση ΠΑΟΚ-Φοίνικας Σύρου, ανάγκασε τη διοίκηση του Δικεφάλου να βγάλει ανακοίνωση προκειμένου να ξεκαθαριστεί ανάρτηση στην οποία υπήρχε “σκιά” περί πλαστών εισιτηρίων.
Η ανακοίνωση του ΤΑΠ ΠΑΟΚ που έβαλε τα πράγματα στη θέση τους αναφέρει :
Με αφορμή ανάρτηση που έκανε λόγο για ύπαρξη πλαστών εισιτηρίων στον σημερινό αγώνα με τον Φοίνικα Σύρου, το ΤΑΠ ΠΑΟΚ ενημερώνει τους φιλάθλους του ότι δεν υπήρξαν πλαστά εισιτήρια, παρά μόνο ένα σφάλμα στην εκτύπωσή τους.
Μετά το τέλος του αγώνα έγινε έλεγχος στα εισιτήρια που δεν διατέθηκαν και εντοπίστηκαν ελάχιστα, τα οποία είχαν κακή ποιότητα εκτύπωσης. Κατά συνέπεια, βγήκε το συμπέρασμα ότι δεν υπήρξαν παράτυπα εκδοθέντα εισιτήρια.
Το ΤΑΠ ΠΑΟΚ ζητεί συγγνώμη από τους δύο φιλάθλους του, που υπέστησαν ταλαιπωρία λόγω του συγκεκριμένου άτυχου συμβάντος.